قیمت‌گذاری عجیب برای کارتن یخچال! جزئیات اصلاح قانون بیمه بیکاری چیست؟ اینفوگرافی | ۸ فراری بزرگ مالیاتی کشور را بشناسید بازگشت دوباره ثبت‌نام خودرو! مهر و موم یک نمایشگاه خودرو و یک بنگاه املاک در مشهد حضور ۲۶۰ شرکت‌کننده در نمایشگاه گل و گیاه مشهد بهره‌برداری از راه‌آهن چابهار به زاهدان تا پایان سال انجام می‌شود تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها اطلاعیه اتاق اصناف مشهد برای واحد‌های صنفی مشهد | الزام واحدهای صنفی به دریافت شناسه یکتا دو مشکل عمده در حوزه منابع آبی خراسان‌رضوی | مجوز‌هایی از جنس برداشت بیشترازظرفیت آبخوان‌ها جزئیات مبلغ و اقساط وام ودیعه‌مسکن اعلام شد | اقساط و سود وام ودیعه چقدر است؟  وام۶۰۰ میلیون تومانی برای ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + جزئیات جدال بورس با نرخ بهره | گزارش بازار سهام (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرفروش‌ترین موبایل‌های امروز کدامند؟ + جدول (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) اصلاح قیمت تخم مرغ ضروری است حباب ربع سکه رکورد زد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستور رئیس بانک مرکزی برای بررسی انتشار اطلاعات مالی مصاف ۵۵ کشور مقصد زعفران ایرانی برقراری پرواز‌های مشهد - ایلام بعد از یکسال امروز، امکان ثبت قرارداد‌های مسکونی در سامانه خودنویس مقدور نیست (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان برای خرید لاستیک خودرو «کد پیش‌ثبت‌نام» را اخذ کنند (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) متقاضیان سهام عدالت مراجعه حضوری نکنند!  نمایشگاه گل‌وگیاه مشهد از دوشنبه (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آغاز به کار می‌کند
سرخط خبرها

مشارکت ۱۰۰ میلیارد تومانی نیکوکاران استان با کمیته امداد

  • کد خبر: ۱۴۷۲۷
  • ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱
مشارکت ۱۰۰ میلیارد تومانی نیکوکاران استان با کمیته امداد
رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیکوکاران ۱۰۰ میلیارد تومان کمک شامل مساعدت نقدی، اهدای کالا و ارائه خدمات به مراکز نیکوکاری محله اهدا کردند.
به گزارش شهرآرا نیوز، مجید غلامی بیان کرد: این مراکز باهدف مشارکت خیرین و نیکوکاران در امر خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند با محوریت مسجد و امام جماعت در سطح استان راه‌اندازی شده است که ارائه خدمات از طریق این مراکز از پراکنده‌کاری جلوگیری و انسجام و هماهنگی برای رفع نیاز‌های محرومان را به دنبال دارد.
غلامی با اشاره به فعال بودن ۲۵۵ مرکز نیکوکاری در سطح استان گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته‌شده از این تعداد ۱۰۸ مرکز امسال افتتاح شده است که تا پایان سال جاری تعداد این مراکز افزایش خواهد یافت.
وی از همکاری بیش از ۱۰ هزار نیکوکار با مراکز نیکوکاری در استان خبر داد و افزود: مراکز نیکوکاری به عنوان واحد مردمی و خودگردان، دارای ترکیب هیئت عامل که اعضای آن به صورت افتخاری در سطح محلات با تمرکز بر مساجد و با محوریت مسجد محله فعالیت می‌کنند.
رئیس اداره هماهنگی موسسات خیریه و تشکل‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی ادامه داد: ارائه خدماتی از قبیل خدمات پزشکی، سبد کالا، امور معیشتی، مسکن، درمان، اشتغال، فرهنگی و جهیزیه از جمله خدمات مراکز نیکوکاری است که علاوه بر کمک‌های نقدی و کالا در این مراکز به محرومان ارائه می‌شود.
غلامی از همکاری نیکوکاران با ارائه خدمات متفاوت در بخش‌های پزشکی، درمانی، آموزشی، مشاوره، حقوقی و عمرانی درخواست همکاری کرد تا زمانی از اوقات خود را به صورت منظم و یا پاره وقت در خصوص رسیدگی به امور نیازمندان اختصاص دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->